środa, 12 czerwca 2013

DORTMUND

Miałam ( ogromną ) przyjemność spędzić ten weekend w Dortmundzie. Jestem w domu od kilku godzin, a już tęsknie za tym miastem. Bez wahania mogłabym tam zamieszkać. Zachwycił mnie klimat tego miejsca i uprzejmość ludzi. Ciężko było wracać do Polski, na szczęście mam do kogo, więc przybyłam radosna.


Dortmund jest mieszaniną stylów i kultur. Można spotkać właściwie wszystko :) mieszanki ubraniowo-modowe. Mnie zainspirowały - szyk i klasa połączone z wygodą i prostotą. Odwiedziłam kilka sklepów i znalazłam to czego szukałam :) jak wyszło? Możecie się przekonać i ocenić oglądając zdjęcia, które zrobiła Iga- moja młodsza siostra. Fotografie robione w metrze- i w lekkim pośpiechu - dlatego przepraszam za jakość.


Niech żyje DORTMUND ,  BVB i najlepszy tato na świecie <3 !!!!







marynarka - h&m
koszulka - zara
spodnie - schwartze
torebka - atmosphere
bransoletka - primark
buty - zara

1 komentarz: