niedziela, 7 lipca 2013

RELAKS

Witajcie kochani!

Po miesięcznej przerwie zabrałam się wreszcie do napisania notki. Powodów mojej nieobecności było kilka , a główny to taki że zaczął się sezon urlopowy i po prostu nie było kiedy zrobić zdjęć :P

Ale już jestem i postaram się więcej takiego zaniedbania nie uczynić :)



Dzisiejszy outfit jest jednym wielkim LUZEM. Typowy biały podkoszulek i wygodne dżinsy typu boyfriend, sweter w stylu "PERU" i sandałki na koturnie  - do tego torba "shopper bag" - jak dla mnie idealny wybór na zakupy. Klasycznie i za razem oryginalnie.

Sweter to mój ulubieniec i prawdziwa perełka. Sprezentowała mi go siostra, a zakupiony został w TALLY WEIJL ( nigdy wcześniej nic tam nie kupiłam o.O ). Jak dla mnie jest dobry na każdą okazje, a idealnie wygląda z dżinsami. W tej stylówce czuje się "ZWYKLACKO" ale sweter nadaje całości charakteru. Nie jest to może jakiś wyjątkowy ubiór ale bardzo lubię ten zestaw :).










 sweter - tally weijl
podkoszulek - bershka
spodnie - zara
buty - zara
torba - zara
pasek - vintage 








2 komentarze:

  1. bardzo lubię Tally weijl ! mają dobre ubrania jakościowo świetnie, sweterek się dobrze na Tobie prezentuje;)))

    OdpowiedzUsuń