sobota, 21 września 2013

PO URLOPIE

Po wakacyjnej przerwie, wracam do rzeczywistości. Zaczynam spokojną i dosyć prostą stylizacją, jeszcze z ciepłych i pełnych słońca dni. T-shirt, leginsy lub jeansy to idealny zestaw dla każdej z Nas. Doskonały komplet na co dzień i fakt - "zwyklacki" ale... Wszystko zależy od wyboru koszulki i butów. Ja połączyłam klasyczny biały podkoszulek z nadrukiem z czarnymi spodniami i wzorzystymi vansami. Czuje się w tym zawsze dobrze i co najważniejsze dla mnie - wygodnie.











t- shirt - h&m
spodnie - zara
kolczyki - prezent od Igi :* 
bransoletka - primark
buty - vans





A na jesienne dni polecam wam pokaz PRADY który znajdziecie tu ! i również wspaniały Louis Vuitton tu.  FALL / WINTER 2013/ 2014

Jak dla mnie - bardzo inspirujące !

3 komentarze:

  1. wiesz co mnie dziwi ?
    że na wieśniackich blogach, gdzie nie ma nic ciekawego a prezentowane są proste ubrania od szarych myszek jest od groma komentujących i obserwujących a tutaj tak mało. A to ty jesteś zajebista, masz niebanalny styl i powinno się tu roić od fanów. Ja nią zostaje w każdym bądz razie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje - to chyba najbardziej budujący komentarz jaki dostalam.

      Usuń