niedziela, 9 lutego 2014

BLACK AND WHITE

Moja nowa stylizacja jest oparta na klasycznej bieli i czerni. Od dawna szukałam sukienki w stylu "oversize". Nie mogła być to pierwsza lepsza. Obeszłam wiele sklepów i przejrzałam wiele stron internetowych, aż w końcu znalazłam tą jedyną. Jest wykonana ze świetnego materiału i doskonale się w niej czuje - idealna na każdą okazję. To od nas zależy jak sukienka - podstawa - będzie wyglądała w efekcie końcowym. Znaczenie ma każdy szczegół - od butów aż po fryzurę. Czy będzie to kobieca i klasyczna stylizacja czy lekko rockowa z ciężkimi butami i skórzaną kurtką. Ja wybrałam kobiecość i zmysłowość, a przy okazji mieliśmy z Mikołajem trochę zabawy przy robieniu zdjęć. Jak wyszło ? Dla mnie super. A dla Was? Oceńcie sami :)












sukienka - reserved
okulary - reserved
buty - zara 
bransoletka - new look

25 komentarzy:

  1. Klasyka,która zawsze jest na topie- mi się bardzo podoba :)

    Sama mam problem,aby się przełamać i zakładać np białe szpilki do czarnych rajstop.. U Ciebie fajnie się to skomponowało :)

    Karina

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, szpilki i cały minimalistyczny look na plus ! i tatuaż fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne zdjęcia ;) pięknie wyglądasz;) Twoje zdjęcie z pieskiem jak siedzisz jest po prostu genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i cudowny buldożek!!! <3

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the black & white theme! amazing look

    Greets Jon,
    http://www.jonthegold.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, jestem pod wrażeniem. ekstra stylizacja i świetne zdjecia. no i psiak uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zestawy black&white :) świetne paznokcie a piesek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post, elegancki, stylowy, ale po Twojemu :D Bardzo fajny pomysł na zdjęcia, szczególnie z pieskiem :D
    Bloga dodałem do obserwowanych, ale nie widać czy na pewno się dodał :|
    Pozdrawiam ;)

    http://myfashionfeeling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej 3 zdjęcie mistrzostwo ! wszystko : Ty, stylizacja, kadr, pieseł. Jak z gazetyyy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania - bo mój prywatny fotograf jest po prostu świetny <3

      Usuń
  10. cudowne zdjęcia:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/skirt-in-plaid.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia i boski psiak ! :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne foty - fantastyczny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog robi wrażenie! Świetnie dobrane kolory w stylizacji, dobre zdjęcia, wszystko przejrzyście i z klasą! :) Bardzo mi się podoba, dlatego obserwuję.

    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com -> nowy outfit "rebellious angel"!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za komentqrz ;)
    Fantastyczny blog! Super wykonane zdjęcia, a stylizacja też jest świetna! ♥

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wyglądasz i super sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie dwa słodziaki jieeeejjj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, stylizacja i piesek <3 Bardzo fajny klimat!

    Pozdrawiam,
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sesja ! Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sesja! Bardzo podoba mi się twoja sukienka <3

    OdpowiedzUsuń