niedziela, 16 lutego 2014

BASIC

Cześć ! Dzisiejsza stylizacja będzie prosta i klasyczna. Uwielbiam takie rozwiązania. Biały podkoszulek- który każda z nas ma w swojej szafie i proste, wzorzyste spodnie z białą marynarką, tworzą stylizacje dobrą na spotkanie z przyjaciółkami lub randkę z ukochanym. Złote dodatki żeby trochę ocieplić całość i oczywiście mała, efektowna torebeczka. Uważam że wszystko idealnie ze sobą wygląda, a ja czuje się w tym elegancko i co najważniejsze komfortowo.









fot. Mikołaj Pilitsidis

marynarka - h&m
       spodnie - pull and bear
podkoszulek - h&m
buty - zara 
torebka - mohito 
zegarek - mohito


40 komentarzy:

  1. Bardzo dobre zdjęcia, idealna stylizacja :)


    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja i przede wszystkim naprawdę dobre zdjęcia, bardzo mi się podoba, że tak poważnie podchodzisz do bloga no i oryginalna nazwa ;) Ja weszłam za pośrednictwem Igi, ale na pewno teraz będę zaglądać częściej! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)
    Zdjęcia są fenomenalne podobnie jak stylizacja :)
    Bardzo mi się podoba :)
    Chętnie zaobserwuję Twojego bloga jeśli dodasz opcję obserwatorów,
    Aby nie przegapić kolejnych postów :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo




    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam Twój fan page, więc będę bardziej "na bieżąco".

    Co do stylizacji to świetna,jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i stylizacja! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, super ciuchy - świetny blog!
    Oczywiście obserwuję :)

    xoxo
    LiliS

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby prosta stylizacja ale bardzo oryginalna. Spodnie są rewelacyjne. mam ochotę sobie takie kupić od roku ale jakoś nie trafiłam na nie jeszcze. Dziękuje za pochlebstwo. Oczywiście Twoja uroda jest sto razy lepsza :) wyglądasz młodo i świeżo

    buziaki

    aha, no i obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  8. tzn. miałam zamiar obserwować ale nie widzę tej opcji u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, wszystko mi się bardzo podoba :)
    spodnie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow przepiękne zdjęcia. Obserwuję
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Masz takie ladne fotki, że szok!! zakochałam się w tej stylizacji i te pazurki<3 http://nessy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł na sesję, bardzo oryginalna stylizacja! na pewno będę zaglądać częściej!

    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście - zestawienie idealne, tak naprawdę na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw idealny, genialny zegarek i spodnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ja też kocham takie looki , zresztą generalnie wychodzę z założenia że prostota jest najlepsza ! świetnie skomponowany set <3 !

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja - w prostocie tkwi siła ! Spodnie i marynarka są super ! Torebka genialna !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem pięknych zdjęć!
    I wyglądasz cudownie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie tak elegancko z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. WSPANIAŁA SESJA!
    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie dobrane dodatki do stylizacji. przepiękne buty i torebka. co do jakości zdjęć i kadrowania jestem pod ogromnym wrażeniem. zdjecia są po prostu CUDOWNE! zaczynam obserwować, aby być na bieżąco z tak fajnym blogiem :) zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to poklikaj w reklamówki. odwdzięczam się zawsze jak tylko mogę :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna torebka :)
    bardzo ładne zdjęcia
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękna stylizacja ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna marynarka ;) i stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz fantastycznie :) Ten zestaw bardzo do ciebie pasuje :) Zdecydowanie urzekły mnie dodatki :)

    Jesli znajdziesz wolną chwilię to zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  25. such a beautiful photos dear love your fashion pieces.. would you like to follow each other? =) just let me know hugs http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje zdjęcia mają fantastyczny klimat, zawsze są przemyslane i idealnie dopracowane <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing pictures, you look very pretty and I love your style.
    Nice red nails.
    Thank you so much for your comment, xoxo from armarioenduddas:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz pięknie! Torebka jak marzenie, piękna sesja!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/02/alpaca-vs-banksy.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice photoshoot! x Anna
    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  30. niby tak prosto, a tak pięknie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń