poniedziałek, 24 marca 2014

GRAY MOOD

Ostatnio zakochałam się w szarym kolorze. Uwielbiam kobiety w takich odcieniach. Nie ważne czy to sweter czy w sukienka - każda z nas będzie wyglądać świetnie w szarościach. Dla mnie szary oznacza klasę i szyk. Doskonale współgra z bielą jak i z czernią. Można go również łączyć z innymi, żywszymi barwami - np z fuksją lub z kobaltem. Ja wybrałam proste połączenie szarości z czernią. Lekko sportowo z klasyczną prostotą - którą uwielbiam. Sukienka oversize , kalosze i skórzana kurtka - bardzo modna w tym sezonie - idealnie do siebie pasują. Do tego lekki make up - z mocnymi różowymi ustami i jestem gotowa żeby wyjść do miasta na spotkanie z przyjaciółkami lub na zakupy z siostrą. Czuje się wygodnie i stylowo i na pewno nie jest to nudna propozycja.












                                                            sukienka - reserved
torebka - mohito 
buty - zara
kurtka - schwartze
naszyjnik - pull and bear
okulary - top secret


Jeśli chcesz być na bieżąco - polub mnie na facebooku
https://www.facebook.com/NaWieszakachBlog



W zeszłym tygodniu odwiedziłam salon kosmetyczny Bellissima Atelier, który znajduje się we Wrocławiu przy ulicy M. Hłaski 1/U1. Muszę przyznać że niechętnie eksperymentuję i nie lubię zmieniać rzeczy do których jestem przyzwyczajona - tym razem jednak było inaczej. Zaproszona zostałam przez Patrycję, która w BA zajmuję się pięknym wyglądem kobiecych dłoni. Po krótkim zastanowieniu, umówiłam się na wizytę. Od wejścia dało się wyczuć przyjemną atmosferę. Wnętrze salonu jest urządzone ze smakiem i bardzo funkcjonalnie. Podczas krótkiego czasu oczekiwania na zabieg zostałam poczęstowana przepyszną kawą. Sama właściwie do końca nie wiedziałam czego chcę na swoich paznokciach - jak zawsze zresztą ;) - dlatego potrzebowałam kogoś kreatywnego i profesjonalnego. Patrycja w ogóle mnie nie zawiodła, bez zawahania mogę stwierdzić że moje paznokcie jeszcze nigdy nie wyglądały tak pięknie. Bez wątpienia zostanę stałą klientką salonu i już wkrótce wybieram się na kolejną wizytę. Dla mnie Bellissima Atelier to profesjonalizm w każdym calu. Salon może nie mieści się w centrum miasta, ale naprawdę warto przejechać kawałek dla tych dziewczyn.

Tu możecie poczytać trochę więcej o salonie i zespole BA
http://bellissimaatelier.pl/site/

A tu możecie polubić fanpage
https://www.facebook.com/BellissimaAtelier





37 komentarzy:

  1. ja również uwielbiam szarości. nie ma chyba możliwości, żeby ktoś wyglądał w nich kiepsko.
    W tej stylizacji oczywiście wyglądasz pięknie. i świetne pazurki :-)
    buziaki

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, piękny naszyjnik!:)
    Paznokcie też mega!
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Megaaaaa paznokcie ! Ja osobiscie lubie szarosci ale tez nie wszystkie odcienie, jak sie dobrze dobierze reszte ubioru to mozna wygladac wesolo I w szarosciach ;) Twoj zestaw jest idealny , kurtka swietna !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam szarości i moja szafa składa się praktycznie z szarych, czarnych i białych ciuchów,
    naszyjnik jest świetny! podobny widziałam chyba w sinsay,
    a paznokcie to już w ogóle są mega, po prostu mega

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne cięcie , zastanawiam się nad taką fryzurą :)
    http://majjlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torebka, fajny look!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc pierwsze co mi się rzuciło w oczy to Twój kolor włosów kontrastujący właśnie z kolorem tęczówek, masz przepiękne oczy, taki lazurowy błękit! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać że nie chętnie eksperymentuje.
    Muszę przyznać że niechętnie eksperymentuję.

    Zwróć uwagę na błędy przed publikacją posta, bo jest ich sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście to drobne literówki, ale rzucają się w oczy :)

      Blog jest świetny, stylizacje piękne, szkoda marnować potencjał :)

      Usuń
    2. sporo błędów? Wydaje mi się że to moje pierwsze przeoczenie - zazwyczaj to sprawdzam ;) dzięki za czujność. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Heeej ! <3 Bardzo podoba mi się twój blog i styl pisania <3
    A post , post bardzo pozytywny ! <3 Masz ślicznie ścięte włosy <3
    Lubię fanpage na fb , a w wolnej chwili zapraszam do swoich skromnych progów ;)
    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne paznokcie :)

    Ja mam mało szarych ubrań,jakoś do mnie nie przemawia ten odcień..

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja a możesz napisać gdzie dokładnie kupiłaś kurtkę? pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtkę przywiozłam z Niemiec - w tamtym roku, ale w Zarze widziałam bardzo podobną :)

      Usuń
    2. dziekuję za szybka odpowieź:) a dawno temu kupiłaś kalosze w zarze:)? paznokcie są cudne:) możesz napisać czy masz żelowe, przedłużane, hybryda czy jakie:)?

      Usuń
    3. Kalosze kupiłam w tamtym roku niestety, ale może na allegro uda się jeszcze takie znaleźć :) a paznokcie to żel na mojej własnej płytce :)

      Usuń
  12. Przepięknie wyglądasz :) I pomyśleć, że szarości i czerń wystarczą, żeby tak rewelacyjnie wyglądać :)
    No i przyznam, że masz super nagłówek! :) Naprawdę rzuca się w oczy i fajnie wygląda na tym białym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie wyglądasz. Ja nie bardzo przepadam za szarościami.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny casual ! ramoneska jest cudowna <3 a mixy szarości i czerni - sama uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Super paznokcie, świetna stylizacja!

    xoxo
    http://monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, a paznokcie pięknie pomalowane :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. już chciałam mówić jaką masz piękną sukienkę i jak bardzo mi się podoba a tu co.... paznokcie!!! są rewelacyjne <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko jest poprostu IDEALNIE DOBRANE:) chciałam zaobserwować żeby móc sobie wchodzić tu częściej bo naprawde świetny blog,ale nie masz tej opcji :( szkoda,ale mimo wszystko dodam sobie do zakładek. dziękuje za komentarz !:)
    http://gabrielakugla.blogspot.com/ zapraszam do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz mnie polubić na facebooku :) bedziesz na bieżąco !

      Usuń
  19. jak zawsze wszystko idealnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam szarości połączone z czernią :)) Świetnie wyglądasz, a pazurki są boskie :))

    Zapraszam do mnie;*
    http://kappa-girl.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo tu u Ciebie miło :) będę częściej zaglądać:) ramoneski górą! <3
    obserwacja za obserwacje?
    eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobnie do ciebie, jestem zakochana w szarościach i prostocie - mogłabym ubierać się tak codziennie. Twoja stylizacja jest piękna, ale najbardziej spodobały mi się genialne okulary.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wyglądasz, prosto, ale nie nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa stylizacja ;)

    Zapraszam do obserwowania : http://natalia-cichy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. cudownie wyglądasz w tej sukience! Okulary piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. szary kolor jest piękny, ale zauważyłam, że trzeba umieć go nosić, z gracją. Ty to potrafisz, brawo <3 wyglądasz wspaniale, i te kozaki, no zakochałam się :))

    masz niesamowity styl, kochana.

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw :) A szary jest super :D

    OdpowiedzUsuń