wtorek, 16 lipca 2013

NEONOWY RÓŻ

Neonowe buty. Dorwałam je na wyprzedaży w h&m i od razu się w nich zakochałam. Kosztowały jedynie 20 zł, a sprawiły mi taką radość jakby pochodziły np od Diora :) Już wychodząc ze sklepu, miałam milion myśli z czym by je połączyć. Przełamują nudę i monotonię ubioru.

Kolejną perełką w mojej szafie są spodnie typu sarouel. Są doskonałe na każdą okazję. Można je połączyć z wysokimi szpilkami i elegancką koszulą, jak i z luźnym sweterkiem i balerinkami. Jestem z nich bardzo zadowolona, a dodatkowo wykonane z tego materiału - w ogóle się nie gniotą :D 

Poza tym chciałam zadedykować tego posta mojej kochanej siostrze Idze - bo bardzo się za nią stęskniłam <3






fot. Mikołaj Pilitsidis


sweterek - zara
spodnie - stradivarius
buty - h&m
kopertówka - mohito
bransoletka -shamballa swarovski (prezent z UK )
zerówki - allegro

4 komentarze:

  1. świetna stylizacja :) A tak w ogóle to chciałam Ci powiedzieć, że bardzo ładnie wyglądasz :) Tak dawno Cię nie widziałam, że aż Ci włosy urosły od tego czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten look Słońce. ;* Faktycznie spodnie świetnie się prezentują ;-)

    OdpowiedzUsuń